jump to navigation

Radulović pojašnjava da PzP neće izaći, već da želi izaći na izbore u Podgorici December 15, 2009

Posted by montenegrobojkot in Uncategorized.
Tags:
trackback

Odlučio sam da na ovaj način podijelim moje poslednje negativno iskustvo sa “Vijestima” i pojedinosti oko teksta “Radulović: PzP izlazi na lokalne izbore u Podgorici”, objavljenog 3.12.09. Razgovor, koji se odvijao u Skupštini Crne Gore 10.12.09., između mene i autora tog teksta, g-dina Kajoševića, u prisustvu nekoliko ličnosti, među kojima je bio novinar “Dan”-a, g-din Radenović, pokazuje mnogo toga.

Radulović – Zašto si stavio naslov da PzP izlazi na izbore u Podgorici?
Kajošević – Nijesam ja, već Neđo Rudović.
Radulović – Da li sam ja tebi rekao takav stav?
Kajošević – Nijeste.
Radulović – Da li si pročitao takav moj stav na našem sajtu?
Kajošević – Nijesam.
Radulović – Da li si znao da je to atak na moju ličnost, odnose u PzP i opoziciji i rezultate izbora u Mojkovcu?
Kajošević – Jesam, to sam rekao i Neđu Rudoviću.

Gospodo, desilo se isto što se dešavalo u vremenu mogućeg formiranja Demokratskog fronta u ljeto 2008., kada sam kao autor prve verzije političke i programske platforme iz „pouzdanih izvora“ bio etiketiran kao srpski nacionalista, zatim za vrijeme „dešavanja“ u PzP, puno neargumentovanih komentara za vrijeme i odmah poslije poslednjih parlamentarnih izbora. Uzalud su bili moji demanti koje nijesu željeli da objave.

Očito, po meni, finansijsko-medijska grupacija, čiji je član i vlasnik „Vijesti“, ima političkih ambicija, ali ne i snage i odlučnosti, da to formalizuju osnivanjem političke partije, te djeluju na ovaj način. U važnom momentu, kao što je to bilo nekoliko dana pred izbore u Mojkovcu i dolaženja do modela smjene režima, iznesu svoje „viđenje“, na kojem se, zatim, kao konstanta gradi cijela priča. A njihovo „viđenje“ i „platforma“ je, ubijeđen sam, „treći put“ i nova kovanica „demokratski režim“, kojeg bi činili „čisti“ dio DPS-a i neke opozicione partije.

Ja sam, a siguran sam i cio PzP, čvrsto na stanovištvu da sav DPS mora u opoziciju i na reviziju, a D.F., kojeg bi činili opozicija, NVO i eksponirane ličnosti, je najefikasna snaga u njihovoj smjeni. Da ne bi bilo nedoumice kada je u pitanju bojkot ili učestvovanje na sledećim lokalnim izborima u Podgorici, po meni, to treba da bude konsenzusna odluka svih političkih opozicionih partija, koje bi uvažile specifičnosti Podgorice i uslove koji će tada biti, a sve u funkciji jačanja opšteg zahtjeva za prijevremenim parlamentarnim izborima, bilo da se radi o građanima Crne Gore ili međunarodnim faktorima. Vremena pred nama su sa sve manje mogućnosti, te političke odluke moraju biti promišljenje.

Zato sam vam i saopštio moje novo iskustvo sa „Vijestima“.

promjene.org

Comments»

1. adisson - December 15, 2009

I koja je tu sad razlika između najave izlaska, i razmišljanja o izlasku na PG izbore? Nikakva. U oba slučaja se krši princip opšteg bojkota, kao sredstva pritiska na vlast da raspiše fer izbore. I to par dana pred mojkvački bojkot. A da ne pričamo da ništa konkretno nijesu uradili iz opozicije na bojkotu Mojkovca…


Leave a Reply

