jump to navigation

Pokušaj zaplašivanja antirežimske misli – novinar Miško Đukić presretnut zbog napisanog teksta December 15, 2009

Posted by montenegrobojkot in Uncategorized.
Tags:
trackback

Brdo Gorica 14.12.2009. oko 14 časova. Prilazi mi – sebi nepoznat muškarac tridesetih godina. Kaže: Zašto ti mrziš ovako Mila Đukanovića! (pokazuje mi isprintanu verziju intervjua gospodina Đukanovica, koji sam objavio, na stranicama DNM-a).

A zašto ga ti tako voliš? (dobijao sam u vremenu idući korak nazad).
To je moj preśednik – viknuo je…
Nije – uzvratio sam – preśednik je Filip…
Ne seri – dreknuo je… (napravio sam drugi korak nazad – što mi je bilo dovoljno…)
Vidiš – rekao sam – u mojoj ruci je pištolj. Metak je u cijev…
Ćutao je…
Ovo u drugoj ruci je sprej – paralizator… Biraj…
Ćutao je…
Oboje nosim zbog tebe, ali ih ne upotrebljavam zbog sebe (uff – zakomlikovao sam mu…)… Ne ćeraj… da biram između tebe i sebe…
Bez riječi je otišao.

Znao sam… tu je da me zaplaši… da je htio uzalud bi bilo da sam imao i kalašnjikov… Što ih je to zaboljelo??? … „Germanski dinosaurus preko fašističke Hrvatske„ (M. Đukanović 1991 – intervju). Možda su pomislili da sam znao da će Milo kod Pape, a papa je Njemac… Smrznuo sam se…
Ne, ne, ne – ne šalje njih gospodin Đukanović – pomislio sam. Oni su poslali njega! Oni su ga poslali i kod Pape…
Kada sam se „odmrznuo“ počeo sam da se smijem.
Đukanović kod PAPE – to je povod za ovo pisanje… a uvod… ako zaboravite uvod – uvod neće zaboraviti vas.

Ovako: Prvo – Tomson pa Tadić (drugi put) pa Milo…
Tomson je mnogo pjevao o jamama, a Milo volio jednu Jami koja pjeva… Tadić reče (politika 15.11.2009.): Ми се истовремено сусрећемо са питањима која имају посебан значај када је на дневном реду идентитет народа, хришћанско присуство на простору југоисточне Европе и екуменски дијалог између Католичке и Православне цркве”, на конференцији за новинаре након сусрета.
Interesantno – Niš 2013. godina… Da proslavimo Milanski edikt… Sa novim moračaninom na čelu SPC…
Milo je priznao Kosovo, a Vatikan nije.
Tadić reče: „Нагласио сам посебан значај Косова као изворишта српске државности и културе и као једног простора на коме су изграђени сви хришћански споменици који дефинишу идентитет Србије и значајан део хришћанског идентитета српског народа”.
Milo o ovome ništa ne reče… Možda i Milo i Papa čekaju odluku suda?
Da li je onda ovaj susret sa Papom vid pritiska na sudove nekih zemalja? Ne – što se tiče Kosova… eh da je papa Jovan Pavle živ…

Milo je ateista, ali poljubi ruku (“posa je posa“)… ali odakle onda kod pape? Papa je vjerovatno znao koliko je Milu sveta stolica pa ga je zato “Sveta stolica” pozvala… A može i ovako (zamišljam saopštenje): Gospodin Đukanović se zahvaljuje ambasadoru malteških vitezova i advokatu Tućilu što mu je ovim susretom udaljio član 414 italijanskog krivičnog zakona i noćnu moru od 40 godina zatvora. Zahvaljujem se i ambasadoru i malteškom vitezu gospodinu Sbutegi kao i “prvom među jednakima“ gospodinu Amfilohiju Radoviću…

“Ovaj susret je čudo“. Prenose državni mediji… A čudo je – kada ti neko nešto ispriča – ti mu vjeruješ, a znaš da nije istina.

Iskreno,
Miško Đukić

Dnmn

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

