jump to navigation

Crnu Goru su okupirali trgovci ljudskim dušama October 29, 2009

Posted by montenegrobojkot in Uncategorized.
Tags:
trackback

Često sebi postavim pitanje gdje živim, koja je to zemlja i koji je to narod, često se pitam gdje je nestala ona moja Crna Gora i onaj moj narod? Nažalost, iz dana u dan me podsjećaju trgovci dušama i njihova jeftina ljudska roba, niskih moralnih kvaliteta koja prelazi iz ruke u ruku, od gazde do gazde po vrlo povoljnoj cijeni. Ta cijena je neko mjesto, neka upražnjena fotelja, neko obećanje i sitna plata. Još gora situacija je kada prepoznati intelektualci i kritičari trulog sistema ove okupirane zemlje prodaju sebe i svoj prepoznatljivi rad, upravo za tu fotelju, sitnu platu i još sitniju titulu i postaju prodane duše. Što se dešava sa narodom ove okupirane zemlje?

Izgleda da ljudi ovdje kritikuju da bi sebi podigli cijenu i onda kada dostignu prihvatljivu ličnu vrijednost, postaju dio berze trgovaca ljudskim dušama, sklope dogovor, pruže ruku novom gazdi i nastave dalje sa istim onima koje su do juče kritikovali na sva zvona. Ovo podsjeća na robovlasničko vrijeme, kada se trgovalo robovima i kada su se gazde dogovarale oko cijene roba, s tim što je ovdje u ulozi gazde i roba jedna ličnost, pa pohlepa koja gazduje njegovom dušom prodaje sebe novom gazdi i tako svjesno prihvata da bude rob i prodana duša. Kakav paradoks ovog vremena, nekada su se robovi borili za svoju slobodu, a danas se slobodni ljudi bore da postanu robovi, bivajući žrtve svojih ličnih pohlepa i ambicija.

Umjesto da budu slobodni ljudi, intelektualci, oni prvo biraju da budu niko i ništa jer prodaju svoje vrline, svoj karakter i indentitet, a potom kada proradi pohlepa brzo kvarljive ljudske duše postaju niko i nešto. Kako ne shvataju da, biti rođen nosi određenu moralnu težinu jer dobiti pravo na život nema svako, i kako neko tako jeftino proda sebe i svoj život ne shvatajući da je u životu bolje biti NEKO i NIŠTA nego NIKO i NEŠTO! Ili nije?

Zar je moguće da je tolika ljudska pohlepa, da je bitnije ono na čemu sjedimo, nego ono što umivamo? Zar je moguće da smo zbog sitnih povlastica spremni da progutamo sve ono što smo izgovorili, da li je moguće da su ljudi tako brzo kvarljiva roba? Nekad sebi kažem, možda i nisu oni krivi, možda nije do njih, nego je do mene i meni sličnih jer ko nam je kriv što smo promašili vrijeme i mjesto rođenja, ko nam je kriv što nismo učili njihove škole i što nismo vaspitavani kao oni. Ali opet, kad pogledam ovo naše nebo, ponosan sam jer moja zvijezda sija zajedno sa zvijezdom onih časnih i poštenih boraca za oslobođenje Crne Gore, a ne sa zvijezdom onih koji se nalaze u sramnoj crnoj rupi gospodara tame. U toj crnoj rupi nalaze se sve prodane duše zakonodavne, sudske i izvršne vlasti, mladi i stari… Svi oni korumpirani i pokvareni zajedno čine tu rupu na našem nebu, neki svjesni, a neki ne, da će ih zemaljski ili božji sud kad tad stići jer od njega niko nije pobjegao.

Ovo nije Crna Gora kakvu ja želim, ovo nisu ljudske duše kojima ja pripadam. Ja se borim za moju Crnu Goru koja je okupirana od strane trgovaca ljudskim dušama i njihovim sitnim prodanim dušama. I slobodno kažite kao i do sada, da ja ne volim vašu Crnu Goru jer je stvarno ne volim i da sam protivnik vaše države jer jesam! Vaša Crna Gora je toliko crna da crnja ne može biti i ona je okupirala moju Crnu Goru, zemlju za koju su ginuli naši djedovi, zemlju Ivanovu i Balšinu, Valtazarovu i Lubardinu, Petrovu i Markovu, Krstovu i Savinu, i mnogih drugih. Za tu Crnu Goru ću se boriti, držaću je u životu sa onima koji je iskreno vole i sa onima koji su spremni da se žrtvuju i neću dozvoliti da vaša Crna Gora uništi moju. Želim da na spomen Crne Gore svima zaigra srce i zasijaju oči od sreće i znajte da ja nisam VAŠE GORE LIST!

Andrej Milović, student
Fakulteta za državne
i evropske studije

Vijesti

Comments»

1. adisson - October 29, 2009

sjajno Andrej, odlična poenta teksta


Leave a Reply

