jump to navigation

“Druga cetinjska stranka osnovana 2009.” – Biznismen Banja Kaluđerović na Cetinju pravi “bezopasnu stranku” koja “ne želi nikoga rušiti” October 14, 2009

Posted by montenegrobojkot in Uncategorized.
Tags:
trackback

banjakaludjerovicU prijestonici se danas pojavio proglas u kojem se građani Cetinja pozivaju da budu osnivači partije pod nazivom „Druga cetinjska stranka osnovana oktobra 2009“, koja će se boriti za uspostavljanje patriotske vlasti na Cetinju. Ugledni cetinjski biznismen Branislav Banja Kaluđerović rekao je za „Pobjedu“ da on stoji iza proglasa.

– Želim da nešto lijepo i plemenito dam Cetinju.Smatram da, poslije 20 godina obmanjivanja od strane svih partija, imamo pravo da sebe častimo glasom koji nas neće obmanuti.Mi ćemo biti jedna bezopasna stranka, koju prvenstveno interesuje dobrobit Cetinja i Cetinjana.Siguran sam da su ovaj proglas Cetinjani razumjeli na pravi način“, izjavio je Kaluđerović.

– Prvi put za sebe i budućnost svojih najmilijih! Dragi Cetinjani, zajedno smo svjedoci dvadesetogodišnje manipulacije svih „naših političkih prijatelja“. Vaša uloga osnivača daje vam pravo da sami predložite najbolje ljude iz grada (bilo koje političke orijentacije) koji će nas predstavljati u ostvarenju cilja da pokažemo da želimo dobro prvo sebi, našem Cetinju i našoj Crnoj Gori, piše u proglasu i poručuje: „Druga cetinjska stranka ne želi nikoga da ruši, možemo samo biti dobri partneri svakome ko dobro misli našem Cetinju. Dajte po prvi put svoj glas za sebe i za naše Cetinje. Dođite da pravimo širok front za patriotsku,bez kompleksa, cetinjsku vlast“, kaže se na kraju proglasa.

Pobjeda

Comments»

1. mladen - October 17, 2009

BOJKOT !!!!!!

Ilija Jovetic - October 26, 2009

Dragi moj Banja i dragi moji Cetinjani !
Javljam se iz daleke Amerike ,ali vi i NASE CETINJE ste mi u srcu , ja i sva moja familija i moji drugovi i prijatelji su uz vas ,dajemo vam svu moralnu podrsku iz daleke Amerike .
Vas Cetinjanin Ilija Jovetic


Leave a Reply

