jump to navigation

Darko Ivanović: Ne vjerujem nikome sem slobodnim gradjanima, nasprdajmo se u lice ove arlekinske farse i mi, zato bojkot! October 4, 2009

Posted by montenegrobojkot in Uncategorized.
Tags:
trackback

Antirežim? Da. Ali anti CG koju smo prilježnim “radom” stvorili.

A for the record – bio bih protiv svakog režima koji mi je “priredio” da rastem u državi koja je jurišala na Hrvate i ubijala Muslimane, deportovala Bošnjake i ugnjetavala Crnogorce.

Što se opozicije tiče mislim da svi koji se živi spalili nijesu tokom 90-ih ne zaslužuju moje poštovanje. Sem časnog LSCG koji je ustao protiv jednoumlja. I dijela SDP. Ovo sad je farsa, sjenka od nekada respektabilne partije.

Trebali su se živi spaliti jer su nam kao roditelji, rođaci, pedagozi, poštari, čistačice, direktori ili kondukteri u GSP svi krivi – skupa – sto su nam ostavili da se gicamo u blatu, redovima, gladni i bušnih patika. Što su nam ostavili nadu kao vic a ne kao luč.

Zato ne vjerujem nikome sem slobodnim gradjanima, jer su se svi prije ili kasnije iznapotezali sa strvine moje buducnosti. Koju želim da uzmem u svoje ruke. Zato bojkot ali ne samo vladajucim strukturama – vec SVIM iznapotezašima!

Mafija je stoga – u čitavom parlamentu! Sjaši Kurta da uzjaše Murta. Ti paraziti, na čelu sa obnašivačima vlasti, žive od MOJIH novaca, glume parlamentarizam i troše struju, TV program, kompjutere i tone papira koje JA PLAĆAM!

ZATO BOJKOT! Nemojte me i vi razocarati. Nasprdajmo se u lice ove arlekinske farse i mi!

Bojkot!

Facebook, FB group Ctb Wall

Comments»

1. ana - October 5, 2009

Pitaj Robine Zagu Micunovica da li je prva predstava koju je rezirao bila Boj na Kosovu, narucena od SANU odmah nakon usvajanja cuvenog Memoranduma i da li mu je prva TV reklama bila Vozd je dosao, za losion poslije brijanja koja se upravo emitovala u vrijeme i bila narucena od strane Slobodana Milosevica. Po cijoj je direktivi radio maliciozni metalni Gorski vijenac i po cijoj direktivi rasceruje crnogorce i stare liberale iz Ministarstva kulture i institucija kulture sa Cetinja . Boj za bojkot protiv toga malog Vozda.


Leave a Reply

